KUNDERNE

Handel mellem virksomhed og private

FAQ om levering

I forbindelse med levering til slutbruger kan der opstå spørgsmål.

Vi har på siden her forsøgt at svare på de mest almindelige.

Vi gør opmærksom på, at varerne bliver leveret som kantstenslevering.

Fragtmanden læsser af på en passende placering. Du kan eventuel sætte et skilt op til chaufføren, så ved han, hvor du gerne vil have dine varer placeret.

Vi gør opmærksom på, at leveringen sker med trailer der er op til 18 m. lang.

Det er derfor strengt nødvendigt, at der er gode tilkørselsforhold, vejen er let og fremkommelig og der er mulighed for at ”køre rundt” uden at vognmanden skal bakke.

Varerne leveres kun til brofaste øer.

Nej, vi leverer dine produkter på engangspaller. Du kan evt genbruge pallen til et smart insekthotel, se her hvordan du gør.

Nej, du behøver ikke være hjemme ved levering.

Ja, den dag vi pakker dine varer på lastbilen, sender vi en T&T sms til dig.

Leveringstiden på PLUS produkter er normalt mellem 5 og 10 hverdage.

Har du en reklamation skal du altid henvende dig der hvor du har bestilt dine produkter.

Har du observeret en transportskade, er det vigtig, at du hurtigst muligt tager billeder som dokumentation. Henvend dig herefter til din forhandler, så håndteres reklamationen herfra.

Det er også vigtigt at du ikke tager dine produkter i brug, før en eventuel reklamation er afklaret med forhandleren.

Har du spørgsmål til dine produkter eller til din forsendelse, skal du henvende dig der, hvor du har købt dine produkter.