FAQ om returnering
Returnering for private kunder
Du skal inden 14 dage fra du har modtaget varen sende os en meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Dette kan du gøre ved at udfylde vores online formular (se nederst på siden) med alle relevante oplysninger, så kontakter vi dig inden for få dage med information om det videre forløb.
Du afholder selv fragtomkostning ved returnering af varer – dog tilbyder PLUS at arrangere returnering for dig, se mere under: Handelsbetingelser for private.
Kræver varen afhentning med fragtmand, så hjælper vi gerne med at bestille afhentningen, men du vil dog selv skulle afholde omkostningerne hertil.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Du bedes gemme postkvittering samt track and trace nummer, såfremt pakken skal efterlyses.
Du hæfter kun for en evt. forringelse af en vares værdi, som skyldes anden håndtering af varen end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde som den fungerer på. Emballagen må åbnes, men ikke ødelægges. Hvis emballagen mangler eller er ødelagt, kan det udgøre en værdiforringelse, som du hæfter for. For mere info se Handelsbetingelser for private.
Reklamation
Skulle du have en reklamationsdækket fejl, vil vi bede dig udfylde nedenstående kontaktformular med alle relevante oplysninger samt uddybende beskrivelse og billeder af fejlen/manglen. Ved transportskade også billeder af emballagen.
Vi vender tilbage med svar på din henvendelse hurtigst muligt. Har du brug for at kontakte os undervejs, bedes du ved henvendelse oplyse det sagsnummer som du har modtaget da du indsendte onlineformularen.
Returnering for virksomheder med CVR
Læs vore handelsbetingelser for virksomheder her