FAQ om levering af din ordre

Har du spørgsmål i forbindelse med din ordre og leveringen? 
Find de oftest stillede spørgsmål her på siden.

 

 

 

 

 

 

Stykgods:
Levering sker med en lastbil, der er 16 meter lang. Varerne leveres ”til kantsten” og aflæsses med en palleløfter. Det er ikke muligt at bestille varer leveret med kran eller gaffeltruck. 

P.g.a. lastbilens længde er det derfor ikke muligt at levere på veje med begrænset fremkommelighed; f.eks. snævre sommerhusområder, koloni- og haveforeninger, hvor levering vil ske til evt. fælles p-plads eller hvor chauffør skønner, det er muligt.  Omkostninger i forbindelse med forkert opgivet leveringsadresse vil blive debiteret dig. Det samme gør sig gældende, hvis chaufføren vurderer at tilkørselsforhold ikke er mulig.

Når varen afsendes fra PLUS A/S modtager du en SMS med link til track and trace, hvor du har mulighed for at følge ordren.

Modtagelsen af varerne kræver ikke underskrift. Det er derfor ikke nødvendigt, at du er hjemme, når varerne leveres.

Postpakker:
Når varen afsendes fra PLUS A/S modtager du en SMS med link til track and trace, hvor du har mulighed for at følge ordren.

Modtagelsen af varerne kræver ikke underskrift. Det er derfor ikke nødvendigt, at du er hjemme, når varerne leveres.

 

 

 

Levering sker med en lastbil, der er 16 meter lang. Varerne leveres ”til kantsten” og aflæsses med en palleløfter. Det er ikke muligt at bestille varer leveret med kran eller gaffeltruck. 

Fragtmanden læsser af på en passende placering. Du kan eventuelt sætte et skilt op til chaufføren, så han ved, hvor du gerne vil have dine varer placeret.

Nej, modtagelsen af varerne kræver ikke underskrift. Det er derfor ikke nødvendigt, at du er hjemme, når varerne leveres.

Leveringstiden er normalt mellem 3-5 hverdage.

Postpakker dog inden for 3 hverdage.

Ja, når varen afsendes fra PLUS A/S, modtager du en SMS med link til track and trace, hvor du har mulighed for at følge ordren.

Nej, vi leverer dine produkter på engangspaller, som du kan genbruge og forvandle til sjove DIY-projekter.

Byg for eksempel et fint og nyttigt insekthotel. Se mere her.

Har du en reklamation, skal du altid henvende dig hos den forhander, hvor du har bestilt dine produkter.

Har du købt dit produkt online på plus.dk, så se her.

Har du observeret en transportskade, er det vigtig, at du hurtigst muligt tager billeder som dokumentation.

Tag kontakt til den forhandler eller webshop, hvor du har købt produktet. Så håndteres reklamationen herfra.

Har du købt dit produkt online på plus.dk, så se her.

Det er vigtigt, at du ikke tager dine produkter i brug, før en eventuel reklamation er afklaret med forhandleren/PLUS A/S.

 

Har du spørgsmål til dine produkter eller til din forsendelse, skal du henvende dig der, hvor du har købt dine produkter.

Find svar på de oftest stillede spørgsmål i vores FAQ.